dinsdag 25 mei 2010

Weer aan het werk

Na mijn vakantie moest ik natuurlijk weer aan het werk. Vergaderingen, trainingen en meer van dat soort bijeenkomsten stonden op de agenda, dus dat is voor mij wel het bekende werk van muffins en lunch. Alhoewel... Christiaan had voor woensdag de vraag gekregen of we taart konden regelen omdat er iemand jarig was. Uiteraard maak ik die graag en een aardbeientaart leek me een goed idee. Met een bodem met amandelmeel, een klein laagje chocola, een dikke laag vanillecrème en een heleboel verse aardbeien. Het leek echter in de lucht te zitten, dat jarig zijn, want ik heb vorige week nog twee taarten gebakken voor vergaderende jarigen!

Christiaan moest het met de restjes doen...

Voor de lunch maakte ik onder andere deze courgetteroomsoep, aspergesalade met ham en ei-spekbakjes.





Geen opmerkingen: