dinsdag 25 mei 2010

Er moet toch gegeten worden

Ik heb me weer prima vermaakt thuis in de keuken. Ik zat vol inspiratie en het mooie weer maakte dat ik zin had in lekker licht eten. Van ingrediënten uit de koelkast maakte ik een simpele salade van komkommer, kerstomaat, citroensap, rode peper, lenteui en koriander. Op de grill een mooie entrecote en groene asperges.



Een andere dag ging de tonijn in de grillpan en maakte ik een zomerse kikkererwtensalade met paprika en avocado.




De kat had ook interesse in de tonijn...


Nog een dagje vegetarisch eten met couscoussalade met van alles dat nog in de koelkast lag zoals feta, komkommer, gegrilde paprika en groene asperges.




En vrijdag kwamen de broer en zus van Christiaan op bezoek en maakte ik maar weer een de busstation kefta, één van onze favoriete Marokkaanse gerechten met lamsgehaktballetjes, tomatensaus met ras el hanout en ei.

Geen opmerkingen: