zondag 2 mei 2010

Groen gevaar

Deze vegetarische ravioli met paddestoelensaus maakte ik nog naar een recept van Linda McCartney. Haar vegetarische kookboek leende ik jaren geleden bij de bieb, en dit is nog één van de recepten die ik er aan heb overgehouden.
De fruitschaal maakte ik als middagsnack voor een teamdag. Ik heb niet vaak gezien dat mensen zo gretig fruit eten, maar het deed me absoluut plezier!
's Avonds maakte ik wat borrelhapjes waaronder deze wrap met guacemole en gerookte kip. Voor hetzelfde bedrijf, dat 3 van deze bijeenkomsten organiseerde, maakte ik eerder toastjes met doperwtenpuree, munt en parmezaan. Ontzettend lekker zomers, maar de gasten zagen er een groot groen gevaar in en aangezien binnen het bedrijf al waarschuwingen werden gegeven, maakte ik nu maar eens iets anders...
Het viel gelukkig in de smaak

Geen opmerkingen: