zondag 14 december 2008

Ziek!


Sorry, dit weekend even geen leuke foto's van eten. Ik ben ziek en kan eigenlijk niets eten, behalve wat rijst en beschuit. Mijn avondeten kan jullie vast overtuigen van het feit dat ik echt ziek en zielig ben, want wie eet nu voor zijn lol droge rijst met erwtjes, komkommer en -ja, ik geef toe dat het verschrikkelijk is- ketchup. De ketchup stond me overigens zo tegen dat die als kleuraccent op het bord is blijven liggen. Maar goed, het oog wil ook wat...
Wanneer ik me weer wat beter voel en tijd heb, zal ik foto's plaatsen van het eten bij de prijsuitreiking van de Brabantse cultuurprijs (die we niet kregen), Ad Rijnen van restaurant het Kookhuys die hier vrijdag kookte en natuurlijk het kookboek van de week.
Maar eerst maar eens beter worden...

Geen opmerkingen: