zondag 2 november 2008

Mijn favoriete eetblogs, en mijn honger naar Surinaams eten

Vandaag heb ik weer iets toegevoegd aan de balk rechts. Voor het geval jullie het over het hoofd zien, hierbij even de aandacht erop gevestigd. Van de ene blog kom je weer op de andere blog en voor je het weet ben je de hele dag langs alle foodblogs aan het surfen. De meest intrigerende zijn wel Wateenons en worstlog alles wat je altijd al wilde weten over het thuis maken van worst en schimmelkaas, en soms ook wat je liever niet wilt weten, staat hier beschreven. Verder heb ik een soort honger naar Surinaams eten ontwikkeld. Nu heb ik nog nooit iets Surinaams gemaakt, en heb ik het probleem dat ik in Tilburg nog niet veel Surinaams eten ben tegengekomen. Vrijdag bracht onze jacht naar Surinaamse bami ons in Rijen. Helaas viel het een beetje tegen en nu ben ik echt genoodzaakt zelf via de toko naar de keuken te gaan en zelf aan de slag te gaan. De blog over de Surinaamse keuken kan me vast helpen hierbij. Misschien kan ik nog eens wat hulp verwachten van zekere lezers van deze blog die meer bekend zijn in deze keuken....

Geen opmerkingen: