zaterdag 18 september 2010

Van alles wat

Even wat foto's van wat dingen die ik maakte in de afgelopen maand. Hierboven een salade met van alles dat ik nog had liggen; oud brood, eieren, tomaat, appel, sla en gerookte kip, geloof ik, met dillemosterddressing.
Deze tortellini met bietjes-balsamicosaus plakt al jaren in mijn kookklapper en komt nog uit het vegetarische kooktijdschrift Sla!. Was het de moeite van het lange bewaren waard? Mwah, het was niet slecht, maar wel een beetje eigenaardig.

Op een zondag hadden we een reservering voor after-ten-miles-eten. Lekker licht eten in de middag voor een groep vrienden. Ik maakte onder andere deze Shanghaidumplings en doosjes met noedelsalade.



De gemarineerde kip met huisgemaakt brood met olijven en zongedroogde tomaat heb ik niet zelf gemaakt. We werden verwend door Anke en Frans die op de valreep dit heerlijke eten voor ons maakten voordat ze vertrokken om zich te gaan vestigen in Duitsland. Vanaf nu braadworst en kool?






Geen opmerkingen: