maandag 28 mei 2012

Espressosoesjes


Afgelopen week organiseerde een bank twee bijeenkomsten bij ons voor in totaal meer dan 400 gasten. We ontvingen de gasten met brownies, citroenblokjes en espressosoesjes. Een nieuwe creatie in mijn assortiment. De soesjes vulde ik met een crème gemaakt van banketbakkersroom, slagroom en espresso en maakte ik af met ganache.
De bijeenkomst werd uiteraard afgesloten met een hapje en een drankje.


Om de bankmedewerkers die aanwezig moesten zijn niet van werk naar huis en naar ons te laten rennen, was er gekozen voor een personeelsmaaltijd voorafgaand aan de bijeenkomst.

De eerste dag maakte ik Marokkaanse kiptajine met honing en amandelen en couscous.

 En frambozenamandeltaart toe.
De tweede dag maakte ik een lasagne en werd deze 'Italiaanse maaltijd' afgesloten met tiramisu.

Geen opmerkingen: