vrijdag 3 oktober 2008

Marokkaanse koekjes

mmmmmmmm.... deze Marokkaanse koekjes kregen we van de familie van het bruidspaar dat morgen bij ons hun bruiloftsfeest komt houden. Een Marokkaanse bruiloft dus! Dit voorproefje maakte ons wel weer heel erg blij, verzot als we zijn op Marokkaanse koekjes. Ik hoop morgen wat foto's te kunnen plaatsen van al het eten dat ze zullen serveren, want ik verwacht er wel veel van, zo'n Marokkaanse bruiloft is volgens mij één groot heerlijk eetfestijn. Voor vandaag heb ik een iets eenvoudigere maaltijd op tafel gezet. Na het sporten aten we een vegetarische soep van tuinbonen, doperwten en kikkererwten met geitenkaas. Vooral heel erg lekker door er wat gedroogde rode peper over te draaien. Dat is tegenwoordig echt mijn favoriete combinatie met geitenkaas.

1 opmerking:

Moussa zei

Ziet er heerlijk uit!