maandag 2 april 2012

Hip spul


Vrijdag deed ik weer eens extra mijn best bij met maken van de hapjes. Deze Marokkaanse viskoekjes met komkommersalade met oranjebloesem en kaneel zijn altijd heerlijk. Normaal gesproken bak ik ze in een pan, maar dit keer probeerde ik het eens in de oven. Het resultaat was misschien nog wel mooier!


De groep bestond uit bijna alleen maar vrouwen en dan doet licht en geurig eten het altijd erg goed. Naast de viskoekjes vielen dan ook de summerrolls met pindadip goed in de smaak. De rijstpapiertjes blijven rauw en worden gevuld met rauwe groenten en kruiden. Ontzettend hip!


Voor één van onze andere gasten deze week die geen koemelk mocht, maakte ik deze koekjes van amandelmeel gevuld met pruimenjam.


Bij de lunch serveerde ik doperwtensoep met Serranoham en munt.


En deze kleine taartjes met kastanjechampignons, verse spinazie en sesam.


Geen opmerkingen: