donderdag 5 mei 2011

Wij bereidden ons voor

 Wij zijn lekker een paar daagjes weggeweest, dus dit is allemaal alweer oud nieuws. Maar goed, oud kan ook lekker zijn, dus toch nog maar wat foto's van wat we vorige week aten. Een lekkere pasta met groene asperges, gerookte zalm en een citroensaus met dille.
 Vrijdag, de dag voor vertrek en de dag voor een 10kmwedstrijd in de ochtend aten we deze geweldige Marokkaanse salade van gegrilde paprika, feta, kappertjes en ingelegde citroen.
 En om te voorzien in onze koolhydratenbehoefte een zelfgemaakte lasagne.
Helaas waren de door mij getroffen voorbereidingen voor de wedstrijd (trainen en de verzorging van het eten de dag ervoor) vooral in het voordeel van Christiaan. Hij liep wederom ongetraind een hele goede wedstrijd, maar net iets boven mijn pr. Helaas blies ik me volledig op in de eerste kilometers en ben ik met veel moeite veel te laat over de finish gekomen. Misschien kan ik ook maar beter ophouden met die 3 à 4 trainingen in de week...

Geen opmerkingen: