maandag 30 mei 2011

De nieuwe honing en een belangrijke oproep

 De nieuwe honing is er! Ieder voorjaar weer spannend hoeveel honing er zal zijn in het voorjaar en het was dit jaar een behoorlijke oogst. Dit is de eerste honing van dit jaar die Christiaan geïmkerd heeft. De bijen staan nu bij de Hilvaria Studio's en vliegen dus hier in de buurt. We hebben veel paardenbloemen in bloei zien staan en waarschijnlijk zijn die dan ook mede verantwoordelijk voor het goudgele plakkerige goedje dat ik nu weer ijverig in potjes doe.
 Het komt goed uit, want de winkel is maar leeg momenteel. Er is nog maar 1 klein potje jam, verder ben ik helemaal uitverkocht en wacht ik met smart op de nieuwe fruitovervloed. Daarom ook meteen een oproepje.
Heb je een fruitboom en ligt het vele fruit de beschimmelen omdat je het niet opgegeten krijgt? Ik help je er graag vanaf om er jam van te maken! Ik hoor het graag en lever je graag wat jam als dank.

Geen opmerkingen: