woensdag 13 oktober 2010

Picknick

 Af en toe krijg ik een bijzonder verzoek. Zo ook vorige week toen ik de vraag kreeg voor 85 personen een picknick te maken. Niet om mee te nemen op een wandeling door het bos, maar gewoon om te lunchen in het gebouw. Ik hou wel van een uitdaging en ook al snap ik misschien niet helemaal de achterliggende gedachte, ik denk toch graag mee hoe ik dit op een leuke en vooral ook lekkere manier kan verzorgen.

Mijn ochtend begon met het smeren van broodjes met Serranoham met gegrilde asperges en boerenkaas met greenpeez en radijs.

 De avond tevoren zette ik al de dozen in elkaar.
 In mooie kartonnen doosjes kwam pastasalade met dragonpesto en gerookte kip.

 Verder kwamen er nog brownies, fruit, flesjes jus d'orange en natuurlijk een picknickkleed in het picknickpakket.
 Het was nog een heel werk hoor, al die labeltjes maken, alles inpakken. Maar wel leuk!

Geen opmerkingen: