zondag 28 juni 2009

Zondagkunst

De Zondagkunst vorige week bestond uit een optreden van een aantal rondreizende Japanners die een heel bijzondere voorstelling verzorgden in onze nieuwe (uiteraad nog niet voltooide) zaal. Voor de pauze maakten ze Tibetaanse thee naar aanleiding van de Tibetaanse muziek die ze net daarvoor maakten.




Ik had me niet bepaald uitgesloofd voor deze Zondagkunst (sorry, het was een beetje druk en de inspiratie was laag en bleef qua niveau ver achter op het zondagkunstprogramma van deze keer. Ik beloof beterschap!). Toch blijft deze cake met rozijnen en rozemarijn bijzonder en ook erg lekker.




2 opmerkingen:

anke zei

Is het Tibeteaanse thee op de eerste foto? Zat er echt yak boter in? En kun je dat maken zonder speciale apparatuur (ik dacht dat je er een bamboe-koker voor nodig had met een soort stok erin)? Niet dat ik dat zou willen, want ik vind Tibetaanse thee maar vies.

Ellen zei

uhhh... zo goed heb ik niet opgelet. Ze zei dat het Tibetaanse thee was, maar ik geloof dat het niet zo heel ingewikkeld was en yakboter heb ik niet gezien. Het was wel best lekker, een beetje als anijsmelk.