zondag 12 februari 2012

Zoet

 Ik loop een beetje achter, en nu lijkt het misschien wel net alsof ik maar zo'n beetje stil heb gezeten. Uiteraard niks van waar en het bewijs lag klaar om te publiceren. Eerst dus maar eens wat foto's van wat zoete baksels uit de keuken. Hierboven wortelcake met rozijnen en botercrème.
 Vorige week maakte ik deze overheerlijke cheesecake met lemon curd.
 Op zondag kwam ik er achter dat alle koekjes op waren en ik dus geen koekjes kon serveren bij de koffie tijdens de vergadering van maandag. Ik had natuurlijk snel wat kunnen kopen bij de supermarkt, maar greep de mogelijkheid daarentegen aan om zelf koekjes te bakken. De gemberkoekjes, kattentongen, Weense vingers (met chocola) en sablée Nantais (zandkoekjes) waren het geslaagde resultaat waar we de hele week niet vanaf konden blijven.
En tenslotte nog een zondagse carrotcake met noten, rozijnen en botercrème.

Geen opmerkingen: