zondag 17 april 2011

100 % score!

 Deze week hadden we twee dagen achterelkaar dezelfde groep te gast. Zoals altijd begon de dag met het serveren van muffins. Terugkerende gasten slaan hier wel eens het ontbijt voor over of vertellen me dat ze op weg in de trein met collega's al fantaseren en raden wat de muffins dit keer zullen zijn. Deze keer maakte ik voor het eerst rabarbermuffins en tijdens de lunch kwam de schaal helemaal leeggeten terug. Geen dieetplannen of zoetigheidhaters konden deze versgebakken muffins weerstaan. Ik had zowaar een 100% score, 2 dagen achterelkaar! Gelukkig had ik wel een muffin achtergehouden voor Christiaan en mij, hierbij dus nog een fotootje van mijn nieuwe trots.
 Voor een vleesvrije dag maakte ik weer eens deze salade van linzen met geitenkaas en walnoten. Ik ben er dol op, maar hoorde Christiaan toch voorzichtig zeggen dat het niet zijn favoriete gerecht is. Nou ja, moet kunnen, voor de afwisseling was het niet onaardig, en ik blijf zelf wel fan van de linzen uit Le Puy.

Geen opmerkingen: