dinsdag 15 juni 2010

Over de grens

Wij waren vandaag (vanmiddag) voor een vrij (mid)dagje naar België. Is het niet heerlijk om bij de grens te wonen en zo snel in het buitenland te kunnen zijn! Net vakantie.
TROUWENs, hierbij de fotografische primeur van mijn verloving met Christiaan ;)
Hoogtepunt van ons bezoek aan onze zuiderburen was voor mij de inkopen bij de Carrefour. Niet helemaal naar Frankrijk, maar toch lekkere mosterdchips, kant-en-klaar taartdeeg en de beste kipsoorten. En zo makkelijk nu je overal met euro's kan betalen. Wellicht vinden de Belgen dit zelf nog niet zo makkelijk, gezien dit apparaat in de supermarkt dat de prijzen nog voor je terugrekent naar BEF.


Deze heerlijke kip ging vanavond meteen in de oven met wat citroen, knoflook en citroentijm (die heel wonderlijk als enig groen de strenge winter heeft overleefd op ons terras).

4 opmerkingen:

Anila zei

Gefeliciteerd en wat een prachtige ring!!

Ellen zei

Dank je wel!

anke zei

He Ellen! Gefeliciteerd met je ring! Ik vind het naast een mooie ook een heel verstandige keuze, want uit ervaring weet ik dat het altijd handig is om te weten dat je jezelf kan verdedigen door iemand nonchalant een tikje te geven met de achterkant van je hand.

Ben je er al uit of een watermeloen een passend accessoire gaat vormen bij je jurk?

Ellen zei

hoi Anke,
ja, een verstandige vrouw is altijd voorbereid op het uitdelen van een effectieve tik op charmante wijze.
Voor wat betreft die watermeloen. Ik weet het nog niet helemaal. alhoewel ik het idee van een watermeloen er goed vind, ben ik het misschien wel met je eens dat deze uitvoering niet zo bruiloftwaardig is.