zondag 13 juni 2010

Hilvaria shop

Eindelijk is het zover. Na al zo vaak gezegd te hebben dat ik op zondag ook best wat uit eigen keuken voor thuis zou kunnen verkopen, heb ik vandaag eindelijk werk gemaakt van de plannen. Althans, het begin is er. Vanaf vandaag zijn de honing van Christiaan en mijn geroosterde muesli van biologische granen te koop. De muesli zal ik voorlopig nog in beperkte voorraad houden, omdat bij het ontbreken van conserveringsmiddelen de houdbaarheid niet onbeperkt is. Maar aangezien we zelf ook iedere dag beginnen met een bakje yoghurt, fruit en muesli, zal ik waarschijnlijk wel altijd wat op voorraad houden.
Maar wil je verzekerd zijn van de aanwezigheid, dan kun je natuurlijk ook altijd even reserveren, dan zorgen we ervoor. Ook voor bijzondere wensen of verpakkingen kun je altijd bij me terecht!

Binnenkort hoop ik de winkel uit te breiden met vlierbloesemsiroop (maar die is nog niet klaar), aardbeienjam met basilicum (met aardbeien van de buren) en de altijd populaire peren-vijgenjam (die zó lekker is met een stukje belegen boerenkaas).

Geen opmerkingen: