dinsdag 24 november 2009

Meatless monday: pad thai


Per ongeluk was het eten gisteren niet geheel vegetarisch; ik vergat dat er ook een paar gedroogde garnaaltjes door het gerecht gingen, en al is het geen vlees, echt vega is het natuurlijk niet. Jammer dat het waarschijnlijk net die 10 garnaaltjes en de overvloedige vissaus waren die Christiaan niet echt kon waarderen. Ja, het was gisteren een bijzondere dag; de dag dat Christiaan iets van me at wat hij níet lekker vond. Hij was zichtbaar aangedaan. Ik beloof beterschap...

3 opmerkingen:

What today ate we? zei

Welk recept gebruik je? We hebben een recept van (geloof het of niet --- we hebben het boekje gehad van iemand in Ithaca) Albert Heijn (niet vegetarisch, met kipfilet) dat heel erg lekker is en lijkt op de Pad Thai die we in Thailand aten. Je moet wel van vissaus houden. :)

Ellen zei

Uit één of ander boekje over noedels. Ik denk dat de hoeveelheid vissaus Christiaan een beetje verkeerd viel, maar misschien moet ik eens een ander recept proberen. Kun je dat van jullie eens sturen?

What today ate we? zei

Will do. Coming soon to a mailbox near you.