zaterdag 9 juli 2011

Anke is jarig!

 Wij vieren vandaag dat mijn zusje jarig is! Ja, jammer genoeg was ze er niet bij, maar dat mag de intensiteit toch niet te veel drukken. Een driegangenmenu leek ons dus wel op z'n plaats met een familieklassieker als start. Een cocktail van Hollandse garnalen met mandarijntjes.
 Daarna een klassieker van de echtgenoot van Anke, de saumon à l'oseille. We hebben echt genoten!
 En tenslotte een Franse klassieker, clafoutis met kersen zoals beschreven door Julia Child.

2 opmerkingen:

anke zei

Ik ben zeer vereerd dat er zelfs zonder mij zo lekker wordt gegeten voor mijn verjaardag! Zelf heb ik spaghetti bolognese gegeten -- klinkt misschien niet heel bijzonder, maar zo lekker na een hele dag fietsen.

Maar hoewel spaghetti bolognese heel lekker is, moeten we toch maar eens snel bij jullie komen dineren -- eind september misschien?

Ellen zei

Jeetje, eind september al! kun je niet wat eerder komen?