donderdag 24 maart 2011

Gezellig feestje

 Zaterdag hadden we een gezellig feestje waar ik de hapjes voor mocht verzorgen. De feestvierders waren al eens eerder geweest en waren enthousiast over mijn hapjes en vroegen dan ook om bijzondere hapjes. Je kunt mij niet gelukkiger maken! Ik begon met een stukje mango in Serranoham, een klassieker inmiddels in mijn keuken die een leuke variant is op de tot cliché geworden meloen met ham.
 Hierna een plateau met verschillende koude hapjes waaronder deze maistoast met pompoenpuree, heerlijk romig en zoet, met pittige rucolapesto met hazelnoten.
 De Marokkaanse viskoekjes met komkommersalade met oranjebloesemwater en kaneel waren ontzettend goed gelukt en mensen begonnen echt enthousiast te worden!
De gestoomde dumplings met wilde spinazie, gember en knoflook kon ik weer verrassend presenteren in de stoommanden en werden met veel interesse ontvangen.
Mensen waren enthousiast, en dat is ontzettend leuk! Er was slecht 1 persoon die vroeg of er ook 'gewone hapjes' kwamen. Die hebben we maar verwezen naar de nootjes op tafel...

Geen opmerkingen: