zondag 28 februari 2010

Update

pffff.... ik loop weer eens hopeloos achter. Ik hoop dat jullie niet allemaal zijn afgehaakt door mijn blogluiheid. Even een update van de laatste weken.
Twee weken geleden was het tijd voor verkleden en polonaises en de nodige glazen bier. Om 's ochtends (en soms ook 's nachts) weer wat aan te sterken aten we lekkere gebakken eieren met spek en tomaat (heel gezond natuurlijk). Verder ging mijn activiteit in de keuken even niet, maar later haalde ik dat in met onderstaande knödel met zuurkool. Ik denk dat zuurkool het enige is waarvoor ik de winter nog wel iets zou willen verlengen. Ik ben echt verslaafd!


Anke en Frans waren in Nederland en alhoewel ze veel bij me in de keuken zijn geweest, kwam het toch te weinig van samen koken naar mijn zin. Maar ja, het resultaat van onze kooksessies was dan wel weer meer dan de moeite waard. Na een bezoek aan de ISPC konden we twee dagen de keuken in voor de saumon à l'oseille (zalm met zuring) en eend met honingtijmsaus en groene kool.







Geen opmerkingen: