zondag 14 februari 2010

Een update

Zo rustig als het op mijn blog is, zo druk was het bij ons. Januari/februari zijn nog nooit zo druk geweest met reserveringen, en dan kregen we ook nog eens bezoek van mijn zus en zwager. Voorafgaand aan hun bezoek aan ons waren ze op vakantie in Vietnam waar ze bovenstaand gedroogd fruit kochten. Het ziet er niet alleen mooi uit, het is ook nog eens heel erg lekker en staat naast me als ik op de bank uitpuf van het werken.
Eén van de bijeenkomsten werd weer verzorgd door het Kookhuys die voor de presentatie van een luxe auto deze heerlijke amuses maakten. Van links naar rechts: Marbré van parelhoen en eendenlever met salade van appel, stoof van kalfsvlees met kerrie en witte kool, salade van aardappel, truffel, krab en gegrilde coquille en gazpacho met rode mul en crème fraiche.

En ik maakte weer heel veel muffins, bijvoorbeeld deze met sinaasappel en maanzaad.

Geen opmerkingen: