zondag 18 november 2012

Iedere zondag versgebakken taart in het Zondagcafé


Terwijl ik elke week braaf op facebook de versgebakken taarten promoot, heb ik verzaakt ze hier te tonen. Even de boel inhalen dus maar. De vijgentaart en bosbessentaart zijn eigenlijk variaties op hetzelfde thema met een heerlijke vulling van amandelen en een vleugje citroen.


De brownies komen tegenwoordig wekelijks terug wegens doorslaand succes.


Eén van mijn persoonlijke favorieten is de taart met gedroogde pruimen met een vleugje oranjebloesemwater en cognac. Bij voorkeur met een schep crème fraiche erbij.


En vandaag hebben we lemoncheesecake in de aanbieding. Een hele andere taart, leuk voor de afwisseling.


2 opmerkingen:

anke zei

Ik heb de brownies nu ook al een paar keer gemaakt, met enorm succes. Zelfs Tuncay's food snob vrienden waren onder de indruk.
Alle andere taarten zien er ook zo lekker uit, maar ik begin al een Amerikaans figuur te krijgen, dus ik wil de recepten niet hebben.

Ellen zei

Die brownies die blijven inderdaad een succes, ook ik blijf er vrienden mee maken. Ik kan me nog niks voorstellen bij jouw Amerikaans figuur. Geen recept dan maar, maar ik stop je wel weer vol als je een keer op bezoek komt!