maandag 28 september 2009

Reunie

Zaterdag had ik mijn eerste reunie van mijn middelbare school, Odulphuslyceum. Veel oude bekenden, drank en natuurlijk ook eten mochten niet ontbreken. Buiten stond een frietkar die ik al snel gevonden had. Na de zak leeggegeten te hebben liep ik door en stuitte op onderstaande broodjes Jantje, een begrip in Tilburg, en voor mij de eerste kennismaking. Tja, een ranzig broodje gepaneerde burger met uien. Prima bij een avondje bierdrinken, alhoewel geen echt goede bodem misschien. Om de maaltijd compleet te maken nam ik nog wat pasta en sla, maar qua smaak stelde dat niet zoveel voor helaas. Een beetje zoals ze in The Great Hall of the People in Beijing serveren.

Na een ijsje van de ijskar (niet op de foto) en het overslaan van de bami (leek me niet zo de moeite waard) ging ik over op het wegspoelen van het geheel met een cosmopolitan bij de cocktailbar.




1 opmerking:

anke zei

He Ellen, jij ziet er anders ook beeldig uit! En ik vind je haar leuk.

Alvast succes komende zaterdag! Ik hoop dat jullie wat hints aan het personeel hebben doorgespeeld over het beeindigen van zo'n gelegenheid (zie onze blog).