maandag 17 augustus 2009

De Franse weken

We zijn weer terug van vakantie! We hebben 2 weken kunnen genieten van mooi weer, prachtige bergen en niet te vergeten heerlijk eten in de Franse (voor)Alpen. Na eerst een week gekampeerd te hebben in de Chartreuse, hebben we met vrienden een chalet gehuurd in het plaatsje Abondance. Naast heel veel foto's van de bergwandelingen die me maakten, heb ik ook de nodige foto's gemaakt van al het heerlijke eten dat we maakten. De middelen waren in de eerste week wat beperkt op de camping en eigenlijk hebben we in de tweede week ook vooral veel gebarbecued, maar hoe eenvoudig ook, elke dag was het eten weer een feest! Scroll om alle foto's te zien naar beneden naar het eerste bericht; 'ik ga op vakantie en neem mee...', dan kom je alles vanzelf tegen.

1 opmerking:

anke zei

Ellen ellen ellen... Ik zie groen van jaloezie.

Maar dat is misschien maar goed ook, want zo verdubbel ik de hoeveelheid groen in de urban jungle die mijn thuis is.