donderdag 26 december 2013

Kerstgefreubel

 

Ik heb mijn handen weer vol aan de kerst dit jaar. Naast het kerstdiner heb ik mijn energie gestopt in het maken van kerstdecoraties voor in huis. 
Tijdens mijn vakantie in Williamsburg vorig jaar zag ik de meest fantastische kransen aan deuren hangen en dit jaar wilde ik er zelf ook één maken. Na een uur rondhangen in het tuincentrum kwam ik thuis met een strokrans, krammen, wikkeldraad en een bosje maretak. Nog een rondje in het bos en ik had twee bakken vol takken die ik kon gebruiken voor mijn eerste kerstkrans! 


Omdat we dit jaar geen kerstboom hebben, koos ik de paal die midden in 
de kamer staat om te versieren met lampjes en groen.


En de afzuigkap werd tenslotte ook nog in kerstsfeer gebracht.
 



En dan moest ik nog een aantal kerstpakketten klaarmaken met huisgemaakte granola, 
olijven, nootjes, pindakaas en natuurlijk brownies. 


Zo, en dan nu lekker even op de bank met een kopje thee, bijkomen van alle drukte.

Geen opmerkingen: