woensdag 9 januari 2013

Blackwater Falls


Na een paar dagen in Williamsburg Virginia te zijn gebleven zijn met de auto via Washington DC naar de Blackwater Falls gereden in West Virginia. Terwijl wij in steeds meer desolaat gebied reden daalde de temperatuur en bleek ik weer iets nieuws te mogen ervaren van de Amerikaanse cultuur. Bij een korte stop voor benzine hadden wij meteen ook gelegenheid om een jachtvergunning aan te vragen (ik weet niet of ze die ook aan ons gegeven zouden hebben) en alles te kopen wat je maar nodig hebt voor de jacht zoals geweren, munitie, vossenurine en meer van dat soort zaken die je bij ons niet zou verwachten bij een benzinestation.

Na nog wat mijlen doorgereden te zijn reden we het park in waar we een geweldige cabin hadden gehuurd. Genoeg mogelijkheden om te wandelen, langlaufen of snowshoeing.


De herten kwamen ons al direct begroeten toen wij onze auto neerzetten en kwamen geregeld nieuwsgierig rond de cabin huppelen.


Binnen konden wij de openhaard aansteken waarvoor een grote berg hout klaarstond in het schuurtje. 

 
En al zat er een keuken in de cabin, de baked apple pancakes with cinnamon in het restaurant van de lodge waren meer dan de moeite waard. Ik geloof dat ik niet wil weten hoeveel suiker ze gebruikten voor dit ontbijt (!), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk was van deze huisspecialiteit.

Geen opmerkingen: