maandag 31 januari 2011

Zondagkunst

Zondagkunst 51 was een groot succes! Wie kan zeggen dat hij op een zondagmorgen om 11 uur 150 mensen binnen heeft? Het was voor Christiaan en mij wel hard aanpoten met z'n tweetjes. 's Ochtends om 8 uur stond ik al in de keuken om het hapje bij de koffie te maken. Ik had het mezelf een beetje makkelijk gemaakt (gelukkig) en maakte de al eerder eens gemaakte hazelnoot-anijskoekjes met dit keer een vleugje sinaasappel. Fijn dat ik wist wat ik moest doen en er makkelijk genoeg kon maken. Tja, en dan nog soep maken, en taart en o ja, de broodjes voorbereiden... En toen om 11 uur het programma begon afwassen, koffie zetten, opruimen, in de bar staan, lunches bereiden, nog meer opruimen en afwassen. Ik was blij toen ik om half 6 voor het eerst langer dan 3 minuten op een stoel kon zitten!

Geen opmerkingen: