zondag 28 maart 2010

Weer eens wat anders

Deze week hadden we een aantal terugkerende gasten, dus enig experiment om te blijven vernieuwen was op zijn plaats. Daarom deze espressomuffins en hartige taart met aubergine en kerstomaatjes zonder room en eieren.
Een mooie lentesoep: wortelsoep met korianderolie.




En 's avonds maakte ik onder andere deze tapas: tortilla Espagnol, banderilla's en groentenchips van biet, zoete aardappel en pastinaak met tuinkruidendip. Ook maakte ik een hele mooie salade met dubbelgedopte tuinboontjes, saffraan-kerstomaatdressing en geroosterde venkelzaadjes. Helaas vergat ik een foto te maken...


2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ziet het er allemaal mooi uit, Ella, die kleuren ook.
Ik ga jouw blog op mijn website zetten ! Leuk als je meer bezoekers zou krijgen en voor de andere ladies van jou heel veel inspiratie.
Lieve groet
Godeliva van Ariadone

Ellen zei

Beste Godeliva,
wat leuk dat je mijn blog leuk vindt en dat je me al een tijdje volgt. Op jouw blog is ook heel wat te beleven, heb ik al gezien. Erg aardig dat je een link naar mijn blog hebt opgenomen. Alvast een fijne verjaardag morgen, trouwens!