dinsdag 9 september 2008

Mijn eerste post!

Een eerste post is altijd even wennen, vind ik. Waar begin ik mee? Aan de ene kant heb ik te veel wat ik wil vertellen, aan de andere kant weet ik niet zo goed wat ik nú wil zeggen. Omdat Christiaan alweer bezig is met het verzorgen van de mailing voor de Zondagkunst van september, dacht ik daar maar mee te beginnen. Bij het Zondagkunstprogramma dat we iedere laatste zondag van de maand organiseren maak ik altijd iets lekkers bij de koffie. Jan Doms heeft me dit ooit eens gevraagd (hij is degene die het programma samenstelt en verzorgt), en het is intussen al tot een aardige traditie uitgegroeid. Meestal weet ik pas de dag te voren tijdens het boodschappen doen wat ik nu weer eens zal maken, soms krijgt het pas echt gestalte wanneer ik op zondagochtend in de keuken sta. Zeker door het experimentele karakter ervan, ik gebruik het echt om maar eens wat uit te proberen, wordt het niet altijd helemaal wat ik me er bij voorstelde en zijn soms ook nog wel enige noodgrepen vereist om er iets presenteerbaars van te maken. Maar wanneer het er eenmaal naast de koffie staat, krijg ik elke keer weer leuke reacties die me er weer van weten te overtuigen ook de volgende maand weer een poging te doen.
Je begrijpt dat ik nu dus nog geen enkel idee heb van wat ik deze maand moet gaan maken, maar ik heb wel enkele foto's van eerdere creaties. Misschien doe ik er meteen weer wat inspiratie mee op. Mocht iemand nog goede ideeën hebben, dan hou ik me aanbevolen!


Dadels met koffie, kaneel, kardemom en sinaasappel (oktober 2006)






Chocolademuffins met advocaatroom (september 2006)

1 opmerking:

Anoniem zei

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!