donderdag 11 september 2014

Zomerstop is weer voorbij


De tijd vliegt voorbij deze zomer! Moesten we eerst nog even flink aan het werk de eerste weken van juli, daarna gingen we al snel op vakantie naar Oostenrijk voor wederom een prachtige tocht langs gastvrije berghutten waar elke avond weer heerlijk voor ons werd gekookt. Maar inmiddels zijn we al weer zo'n 6 weken terug en mocht ik zelf weer aan de bak. In de zomerperiode is het rustig in Hilvaria Studio's. Op zondag komen wat fietsers en wandelaars op het terras genieten van een stuk pruimentaart, maar verder hadden we onze handen deze zomer meer dan vol aan groot onderhoud van het pand en het omliggende terrein. Schilderwerk en het minutieuze schoonmaakwerk binnen werden afgewisseld met het uitdunnen van vogelkers en braamstruiken die rododendrons overwoekerden.  Daarnaast hebben we onze site helemaal laten vernieuwen. Een hele klus om alle teksten weer te schrijven en foto's uit te zoeken, maar het resultaat mag er zijn! Kijk maar op www.hilvariastudios.nl.
Er bleef dus maar weinig tijd over voor het bijhouden van mijn blog en eerlijk gezegd was de keuken even niet de plek waar ik de meeste tijd te vinden was.

Maar af en toe stond ik nog wel in de keuken, hoor. Ik maakte bijvoorbeeld deze Mexicaanse bonensoep naar een vegetarische recept uit Veg!
 

Bij een vergadering zocht ik het meer in de Oosterse hoek voor de hapjes en maakte ik rolletjes van rijstvellen gevuld met groenten en garnalen en onderstaande groentenloempia's en rundersaté.


Geen opmerkingen: