maandag 2 juni 2014

Bruiloftstaartjes


Vorig weekend caterde ik weer eens buiten de deur. Voor een bruiloftstoast maakte ik zo'n 180 kleine taartjes.



De chocoladebrownies, vruchtentaartjes en lemoncakes zitten inmiddels al behoorlijk in mijn systeem, maar de kleine Hollandse appeltaartjes waren een nieuw experiment, omdat de bruid zo van appeltaart houdt. Na een keertje proefdraaien durfde ik het wel aan om voor deze bruiloft een paar dozijn minitaartjes te maken. Ze zullen zeker in mijn repertoire opgenomen worden!


1 opmerking:

anke zei

Ik ben weer eens onder de indruk!

Ik heb deze week ook gebakken - brownies volgens jouw recept. Daarna heb ik ze op super-knullige wijze in een stuk bakpapier gewikkeld en naar de buren gebracht. Ik wou dat ik zulke mooie (en lekkere!) dingen kon maken als jij...