maandag 26 september 2016

Bruidstaartjes


 Voor een bruiloft maakte ik 200 kleine gebakjes naar wens van het bruidspaar. Het kostte me heel wat uurtjes, maar het resultaat was er dan ook wel naar!


Naast brownies met stukjes witte chocola, afgemaakt met ganache, en carrotcake met kwarkroom, die ik wel vaker heb gemaakt, maakte ik een variant op de citroentaartjes met een mangocrème, op verzoek van de bruid.


 Het spannendste waren de frambozentaartjes om te maken. 2 lagen biscuitdeeg werden gevuld met frambozenroom en bedekt met roze marsepein. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van marsepein, vandaar dat ik er eigenlijk nooit mee werk. Ook moest ik even goed nadenken hoe je zo'n taartje er een beetje mooi uit laat zien, maar ik was behoorlijk tevreden over het resultaat en het was ook nog eens heel lekker!

Geen opmerkingen: