dinsdag 11 juni 2013

Hongerige gasten


Terwijl iedereen aan het zwembad lag en lekker ging barbecueen, stond ik zaterdag de hele dag in de keuken. 's Avonds werd een huwelijksfeest gegeven waar ik de catering voor mocht verzorgen. Zoals altijd deed ik mijn best, maar nu misschien nog wel een beetje extra aandachtig aangezien een aantal leraren van mijn middelbare school ook zouden komen.

Ontvangst begon met etagères met brownies, lemoncakes en aardbeientaartjes.


Daarna konden mensen terecht bij het buffet, waar het eten werkelijk niet aan te slepen was! Ik bleef maar aanvullen, ik geloof dat er niet vaak zoveel gegeten werd. Ontzettend leuk dat het zo in de smaak viel en gelukkig heb ik altijd genoeg voorbereid om alle smaakpapillen te blijven prikkelen gedurende de avond.




Geen opmerkingen: