Als afsluiting van het zondagkunstprogramma en ter opening van de zaal was daar uiteraard champagne.
zondag 31 januari 2010
Zondagkunst en opening van de KODAKzaal
Als afsluiting van het zondagkunstprogramma en ter opening van de zaal was daar uiteraard champagne.
Geen mul
donderdag 28 januari 2010
Oosters tintje (3)
Oosters tintje (2)
Oosters tintje (1)
Overschot
Het is druk. Ik sta al dagen in de keuken en ben even niet toegekomen aan het maken van foto's. En eigenlijk was het wel veel, maar niet zo vaak nieuw wat ik kookte. Het ging allemaal wel goed, tot gisterenmiddag toen ik brownies ging bakken. Voor ik er erg in had maakte ik vier keer het recept in plaats van twee keer, en was er ook niets meer aan te doen. Nu zit ik dus met een groot overschot aan chocolazaterdag 23 januari 2010
Belangrijk Bezoek
Abonneren op:
Posts (Atom)

