maandag 28 september 2009
Reunie
donderdag 24 september 2009
Weekie, wat een weekie...
Zo, even een radiostilte tijdens een vreselijk drukke week in de Hilvaria Studio's. Vorige week is de nieuwe zaal, de Kodakzaal, voor het eerst in gebruik genomen. Na even goed doorwerken om alles op tijd klaar te krijgen werd de zaal al direct 3 keer gebruikt in de eerste week. Tijdens de conferenties maakte ik ook geregeld zelf de hapjes, broodje en andere zaken. Door de drukte vergat ik meestal mijn fototoestel, maar Christiaan maakte gelukkig deze foto van toastjes met gevogeltepaté en peperbalsamicopeertjes.zaterdag 12 september 2009
Mais
maandag 7 september 2009
De braadpan
Vandaag maakte ik roti in mijn nieuwe pan, ook niet te versmaden!
zondag 6 september 2009
Worst
Taartperikelen
De vulling was echter ook al bijna klaar, en om die nu weg te gooien, vond ik zonde. Dan maar proberen de citroenvulling te bakken in kleine kant-en-klare bodems.
Laksa met gegrilde kabeljauw en sambaltrassi
Abonneren op:
Posts (Atom)
