maandag 11 januari 2010
Meatless monday; Sauerkrauttirteln
zondag 10 januari 2010
Winters feest
Nieuwe oven
woensdag 6 januari 2010
Huitspot!
dinsdag 5 januari 2010
Knödel mit Sauerkraut
Ik vond het best spannend om te maken, want eigenlijk ben ik helemaal niet zo bekend met knödels. Mijn ouders maakten ons vroeger wijs dat 'die deegballen' niet lekker waren, en ons werd verboden ze te bestellen. Wisten zij veel! Dit was namelijk hartstikke lekker! Makkelijk en goedkoop, zo'n bal van oud brood, ei, bloem, ui en spek in bouillon gekookt. En dan natuurlijk die zuurkool! Een goed uur gesudderd in witte wijn en afgemaakt met wat room...
Binnenkort meer uit de Oostenrijkse keuken, in de bieb heb ik een heel boek gevonden met recepten.
maandag 4 januari 2010
Meatless monday: rijst met groenten
zaterdag 2 januari 2010
Kant-en-klare nasimix
Abonneren op:
Posts (Atom)