maandag 17 augustus 2009
Taart!
Franse lekkernijen
Alhoewel we voornamelijk zelf gekookt hebben, hebben we ook genoten van wat de Fransen ons voorschotelden. Op de enige verregende dag zag ik het niet zitten om op een natte camping te gaan koken en vluchtten we het dorp in waar alles dicht was (toerisme zal wel niet zo belangrijk zijn in dit gebied) behalve éen terras waar we gelukkig wel heerlijk konden eten. Uiteraard kon ik het niet nalaten een kaasplateau te bestellen. Ik heb maar niet naar Nederlands gebruik de hele plank leeggegeten.Wat verder ter tafel komt
zondag 16 augustus 2009
Niet slecht, zo'n faux filet
Burn baby, burn!
Onze eerste campingmaaltijd
Ik ga op vakantie en neem mee...
Abonneren op:
Posts (Atom)